<div style="text-align: center">Heeeellooo monday!! Hur mår världens finaste, klokaste och peppigaste läsare idag? Jag mår fin-fint, trött i kroppen efter helgen jobb men skönt trött på något märkligt sätt... Såg att mitt gymkort kickat igång nu igen efter graviditetsfrysningen så frågan är om jag ska ta det som ett tecken och testa gå och träna en sväng ikväll? Får klura på det... </div> <div style="text-align: center"> </div> <div style="text-align: center">Jag har frågat Carl & Jonas om jag fick lov att visa liiite från helgen och de var så generösa så de sa ja vilket är kul för vi var i världens coolaste lokal som såg ut så här när jag kom dit, tom men snygg:</div> <div style="text-align: center"> </div> <div style="text-align: center"> </div> <div style="text-align: center"> </div> <div style="text-align: center">Och efter lite leveranser, hårt jobb och magi såg den ut så här när gästerna entrade vid halv sex tiden för bröllopsmiddagen:</div> <div style="text-align: center"> </div> <div style="text-align: center"> </div> <div style="text-align: center"> </div> <div style="text-align: center"> </div> <div style="text-align: center"> </div> <div style="text-align: center"> </div> <div style="text-align: center">Fint va? Största hemligheten till att få ihop sånt här är planering, bra överlämning och uppmärkning av ALLT man vill ska göras, det hade Carl fixat så grymt bra så det var plättlätt att genomföra på plats. En hemlighet ni kan få för att underlätta på festdagen är t ex att ha förberett alla namnlappar till bordsplaceringen i ett kuvert för varje bord istället för att försöka lägga ut alla 100 namn från en påse. Skriv bordspnummer på varje kuvert och där i ligger bara namnlapparna som ska ligga på just det bordet - överkurs är att dessutom ha lagt namnlapparn i rätt ordning enligt bordet så går det på 2 röda sekunder att duka upp. Smart va? Det får bli dagens tips från bröllopskoordinatorn.</div> <div style="text-align: center"> </div> <div style="text-align: center"> </div>